Thursday, October 27, 2016

What Katie Did : Faux Vintage lingerie & hosiery


Hello Frillies !

When I'm talking about clothes, I'm mostly talking about dresses and shoes and stuff.

I really love dresses, but what is underneath is also a very important aspect to me. I love lingerie !

Remember my beach photoshoot in Spain, I was talking about where my swimsuit was from, my favorite lingerie brand What Katie Did.

I'm buying this brand since several years, and I got totally addicted to them since the beginning !

I'm a vintage lover, and I also like to have a certain quantity of fabric for my money. What Katie Did makes great quality, resistant items, comfortable and suitable for everyday. I strongly recommend them to anyone liking vintage, and also to any lingerie fan out there !
Looking for a suspenser belt that can hold anything even wool stockings ? Go for WKD !

The brand also sells corsets (I have never tried them as I don't wear any) wonderful quality stockings (I have some since years and they are still in perfect condition, I wear them daily), and loungewear.

I have been to their London boutique last time I was in London, and I really had a good time, the shopkeeper was amazing and nice. Definitely a place to go if you visit London !


D'habitude je parle de robes et de chaussures, mais cette fois j'ai envie de changer un peu, parlons de lingerie ! Je suis une fan de lingerie.

Rappelez vous sur mon post concernant les photos faites sur la plage en Espagne, j'avais mentionné la marque de mon maillot de bain, ma marque préférée de lingerie : What Katie Did

J'achète chez eux depuis un bon paquet d'années maintenant, et j'y suis totalement accro !

J'aime beaucoup ce qui est vintage, et j'aime également avoir une certaine quantité de tissu pour mon argent... What Katie Did fait de la lingerie de très bonne qualité, résistante, confortable et adaptée pour être portée au quotidien. Je recommande vraiment cette marque à toutes les fans de lingerie vintage, ou simplement aux fans de lingerie tout court !
Vous recherchez un porte jarretelles qui tient n'importe quoi même des bas de laine ? WKD.

La marque vend également des corsets (je n'ai jamais essayé par contre vu que je n'en porte pas), des bas vraiment top (je possède certaines paires depuis des années et ils sont en parfait état, portés au quotidien), et des vêtements d'intérieur.

J'ai pu aller dans leur boutique de Londres pendant mon dernier voyage, j'y ai passé un très bon moment et je compte bien y retourner. N'hésitez surtout pas si vous visitez Londres !

No comments:

Post a Comment